Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Γράμμα από ένα σκύλο..


Δεν θα ξεχάσω την πρώτη μέρα που ήρθα στο σπίτι σου.. Όλα μου φαίνονταν περίεργα... και πολύ μεγάλα για μένα!! Ακόμα κι εσύ, φάνταζες γίγαντας στα μικροσκοπικά μου μάτια!

Δεν θα ξεχάσω την πρώτη φορά που με μάλωσες.. Φώναζες πολύ δυνατά, επειδή σου λέρωσα το χαλί. Όχι, εγώ δεν σου είχα θυμώσει που με χτύπησες! Είχες δίκιο! Δεν θα σε ξαναστενοχωρούσα ποτέ!

Δεν θα ξεχάσω την πρώτη μου συνάντηση με τους φίλους σου.. "Είναι καθαρόαιμο", τους έλεγες, "το αγόρασα 500 ευρώ". Εκείνοι με χάιδευαν συνέχεια και σε θαύμαζαν που είχες έναν καθαρόαιμο σκύλο. Χαιρόμουν πολύ που σε έκανα περήφανο!

Δεν θα ξεχάσω την πρώτη μας βόλτα.. Μου είχες φορέσει κάτι στο λαιμό για να μη με χάσεις, όπως έλεγες. Μα εγώ δεν θα έφευγα με τίποτα απ'την αγάπη σου!

Δεν θα ξεχάσω το πρώτο μου παιχνίδι.. Ήταν τόσο διασκεδαστικό!! Περίμενα πώς και πώς τη στιγμή που θα το έπαιρνες και θα το πετούσες μακρυά για να τρέξω να το πιάσω!

Δεν θα ξεχάσω το πρώτο μου μπάνιο.. Εγώ τιναζόμουν για να φύγει το νερό από πάνω μου και εσύ γελούσες δυνατά γιατί σε έβρεχα! Πόσο περήφανος ήμουν που σε έκανα να γελάς!

Δεν θα ξεχάσω τις πρώτες μας διακοπές.. Δεν χόρταινα να τσαλαβουτάω στα νερά και να σκάβω στην άμμο! Ήμουν πραγματικά ευτυχισμένος και τόσο τυχερός που σε είχα κοντά μου!

Δεν θα ξεχάσω την πρώτη φορά που δεν μου έβαλες να φάω και δεν με έβγαλες βόλτα.. Ήμουν πολύ στενοχωρημένος.. Νόμιζα πως με είχες ξεχάσει..

Δεν θα ξεχάσω την τελευταία μας βόλτα.. Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε.. Πρώτη φορά πηγαίναμε βόλτα με το αμάξι, αλλά μου άρεσε πολύ! Όταν σταματήσαμε, μου άνοιξες την πόρτα και κατέβηκα γεμάτος όρεξη για παιχνίδι! Μα εσύ έφυγες.. Νόμιζα πως ήθελες να παίξουμε το παιχνίδι που παίζαμε παλιά, όταν ήμουν μικρός και μπορούσα ακόμη να τρέξω.. Όταν εσύ έτρεχες και εγώ σε κυνηγούσα.. Έκατσα εκεί όλο το βράδυ και όλη την επόμενη μέρα.. Και την επόμενη... Μα εσύ δεν γύρισες ποτέ..

Δεν θα ξεχάσω την αγάπη σου για μένα॥ Θα σε περιμένω εδώ, στο σημείο που σε είδα για τελευταία φορά॥ Συγχώρεσέ με που δεν μπόρεσα να παίξω μαζί σου.. Να σε κυνηγήσω ενώ εσύ έτρεχες με το αμάξι... Μα δεν μπορώ να τρέξω πια.. Δε νιώθω τα πόδια μου και είμαι εξαντλημένος.. Μα θα σε περιμένω εδώ..

Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου